domingo, enero 14, 2007


Oscar á mellor película do 2006 ?

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Bah,eu sei cal NON o vai gañar... Marie Antoinette (sofia,morriches para min..)

10:56 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

eu tamen sei algunhas que non van gañar por ser de quen son (parece que hai que lamberlle o cú a Hollywood): infiltrados e el truco final. Aposto por una que ainda non vin: Dreamgirls

11:06 p. m.  
Blogger ramanova said...

mmmm pois eu non vin o truco final, pero como uns raghades tanto dela e outros faladesme tan ben, quero vela e poder levarvos a contraria dunha vez e raghar a gusto!

11:30 p. m.  
Blogger Anxo said...

The Prestige é unha película totalmente lamentable. E non vai gañar porque os Oscars non dan tanto tanto noxo. E Marie Antoinette outro tanto.

Agora mesmo nin me saen pelis yankis deste ano. Axuda!

2:00 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Non teño claro que pelicula podería gañar... o que si sei é claro é das q vimos este ano aquela na que aparecían os "sunshine" quedará por sempre nas nosas memorias.

Pode que a grande "Rosario tijeras" leve algo xD

10:03 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

mmmmm

No se. Ahora mismo solo se me ocurren Scoop o El ilusionista. (Mmmmm... Edward Norton)xD

Pois iso rapaza. Bks

11:08 p. m.  
Blogger ramanova said...

Non faledes de Rosario Tijeras, aínda hoxe me doen eses cartos tirados! Mais sí, que grande Palíndromes!!

1:09 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home